magen......

publicerat i Allmänt;
 
Idag har jag varit på vårdcentralen på läkarbesök.
Kan ni fatta så dumt det är?!! Vårdcentralen här kan inte se min journal från fastlandet för dem har inte samma system. Så jag fick berätta allt jag varit med om för läkaren och ta lite prover.
Sen skulle hon testa mina magmuskler.... (som jag absolut INTE har några eftersom jag inte tränat magen ett dugg efter min operation för tre år sen pga att det gjort ont vid just träning).
Fick ligga raklång på rygg och skulle lyfta benen rakt upp. Och tro mig, benen flyttade sig inte en centimeter från britsen..Hon tyckte det va jättekonstigt att jag inte fått hjälp med träning efter min operation. Så om några veckor blir det återbesök efter att hon skickat efter min journal och vet på ett ungefär hur hon ska kunna hjälpa mig med mina åkommor. Sen blir det besök hos sjukgymnast för att få ett bra träningsprogram för min mage.
 
på eftermiddagen bakade jag lite saffransskorpor..
mums så gott. Måste absolut göra fler av dem för det är något som kommer att gå åt här hemma nu när det snart är advent.. :)
 
puss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

skorpana va jättegoe, tack så mycke ida det är så kul att kunn komm förbi på en fika/mat och en skorpe, de räcka int fram till jul de "fatta" du nog. älska di puss

Kommentera inlägget här :