ledighet....

publicerat i Allmänt;
 
Äntligen är denna arbetshelg över.
Jag brukar inte klaga och gnälla ( det hjälper liksom inte ), men just idag är jag helt slut..
Sista timmen på jobbet idag gick sååå otroligt sakta och mina ögon blev tyngre och tyngre och jag va bra nära på att somna när jag satte mig och vilade i fåtöljen.
Hade jag somnat till så hade nog inte världen gått under men det känns helt klart inte bra att somna under arbetstid.. Mathilda va lika trött där hon satt i den andra fåtöljen så förhoppningsvis hade någon av oss vaknat av den andras snarkningar..
Men men, vi tog oss igenom timmmen och fick äntligen gå hem,
Hämtade barnen på sporthallen där dem hade lekt en stund med Figge :)
Brist på barnvakt......
Tur vi har så snälla barn!!!!
 
Nästa helg blir det kalas!!
Längtar...
<3
 
kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamama:

kalas!!! härlit att få träff er såklart. ni får skaff fler barn så det blir kalas oftare och jag kan få komme :) ja LÄNGTA efta er ju och telefon f...n är ju kass så jag kan ju int prat me er hella, puus puss syns snart älska di.er. mamamam

Kommentera inlägget här :