svårt att leva utan kramar och pussar från den man älskar så mycket...

publicerat i Allmänt;
 
Jag har inte sett min älskade sambo på ca 2 dygn..
Eller jo, nu sover vi ju dock i samma säng men de e inte samma sak som att ses på dagarna och prata med varandra..
Så här är det, Jag har hela den här veckan jobbat från 7 till typ 16.
Daniel har börjat 13 och jobbar till 24..
Alltså så sover jag när han kommer hem mitt i mörka natten och han när jag går iväg på morgonen..
Vilket liv....
Tur det bara är en natt och dag kvar av detta spektakel innan vi kan börja leva som vanligt igen.
Tänk de som har det så här jämt.. hur orkar dem?
 
igår kväll hade jag så tråkigt efter att barnen lagt sig vid 19.30 att jag gick och la mig kl 20.00..
Dock jätteskönt att få sova ca 10 timmar innan klockan ringde imorse, men så tråkigt kan man ju bara inte ha..
Ikväll ska jag försöka vara vaken iaf till 21.. haha.
kan ju alltid gå och gosa ner mig i sängen med min nya se och hör tidning..
 
Men imorgon em runt kl 17 kommer jag få krama min D igen..
och det firar vi med att åka på brynäs-match tillsammans =)
Japp, jag tycker det är riktigt kul o spännande att se ishockey, in real life...
Dock inte lika skoj att se det på tv...
 
puss o kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

jaja så "svårt" de är ibland men efta "regn" komma SOLSKEN de vet vi ju elle hur puss på di min skatt och mitt hjärta, älska di

Kommentera inlägget här :