lite uppdatering....

publicerat i Allmänt;
 
Vi har firat Alla hjärtans dag <3
 
 
Jag fick det här fina halsbandet av min älskade Daniel.
 
 
Sen har vi firat vår älskade lilla pojke som fyllde 5 år .
Vi hade fullt hus hela helgen med släkt och vänner och såklart barnkalas för några av adams kompisar.
5 pojkar kan verkligen leva rövare..
Men Adam hade skoj och va riktigt nöjd med sitt barnkalas.
Sen va ju gotlänningarna på besök också och en av mina bästa vänner (som jag inte träffat på flera år) hörde av sig och tittade förbi och sov på soffan :)
Så otroligt kul..
Jag, Daniel, Julia, Christina (Cbas), Jimmy och Tobbe Satt uppe till kl 03.00 typ innan vi gav upp och kastade oss i säng .
Härliga helg.
 
5 åringen <3
 
En jättemysig helg med mycket godsaker..
:)
 
Stina älskar sin varg och klär ut honom i alla möjliga kläder.
Det är hennes bebis..
varför leka med dockor när man kan leka med vargen
:)
 
Tack och hej!
 
Kram
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :