socker!!!!!!!!!!!!!!!!!!

publicerat i Allmänt;
 
Hade besök av Sofie nu på kvällen.
Hon hade med sig jättegoda muffins med choklad på, så just nu har jag sockerchock..
Men men, ska börja med mitt "icke äta mer socker" igen och försöka hålla de längre än 3 veckor denna gång, för kroppen mår inte bra av socker alltså...
 
Vad göra i helgen??
Funderar på om jag ska ta med barnen på Leos lekland på lördag..
Men vet inte om det e så lyckat att åka med två barn själv..
Adam som springer omkring och försvinner lika fort bara man blinkar och Stina som vill att man är med henne hela tiden och vågar inte åka något själv...
+ att det är en lördag och alla barn är lediga och passar på att åka och leka på just leos lekland..
så hmm, får tänka ett tag till innan jag bestämmer mig..
 
Nu ska jag se helt sjukt på tv och kolla om det finns fler än jag som har massa konstiga sjukdomar.
hypokondriker, javisst...
 
Kram
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Träffade killarna på färjan igår.. de såg lite slitna ut :) Johan lekte kull med Danne i Taxfreen och Johan skratta så han kikna :)
Hoppas att vi ses imorgon :)

Kram

Kommentera inlägget här :