nu så.....

publicerat i Allmänt;
 
jag lovade ju lite bilder från tiden som gått..
Så håll till godo..
 
För det första...
Jag älskar den här mannen <3
mums..
 
 
Jag har fyllt år och haft släkten här på besök.
så trevligt och framförallt så mysigt med kalas och julmarknad.
Tomten va här med sina hästar så några passade på att ta ett varv på byn.
 
 
Fick många fina presenter.
Ett av paketen innehöll detta vackra körsbärsträd som nu har fått plats på bordet tillsammans med nya ljusstakar och nya dukar.
 
 
Jag har varit på stan med min fina Daniel.
Och jissa vad som fick följa med mig hem..??
Jo, dessa fina skor.
Ska lära mig att gå i dem så jag kan ha dem till jul och nyårsafton när man ska vara lite fin.
Det bästa av allt är ju att man får snygga ben och snygg rumpa av att tassa runt i dessa höga klackar.
:)
Jag tränar varje dag.. hehe-
 
barnen har pysslat med pärlor och gjort fina armband och halsband.
Jag fick det här fina armbandet av D som han pysslat ihop till mig.
det är kärlek de <3
 
 
Jag och barnen hade kul en dag och tog lite bilder..
 
 
Vissa dagar får man äta frukost i soffan framför barnprogrammet.
mys på hög nivå
 
 
<3
 
 
Kram från mig
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamama:

jisses vicke bling blingskor o ja som komma i toffla till jul :) vicke kontrasta va!!!! jättefin dukning på bordet å va ni är söt allihop älska er så puss puss
:( j....vla avstånd

2:a kommentar, skriven , av mamm:

GRATTIS på vår namnsda, ojoj va sent de ble igår jisses va de kan "stimme" hörs sent ikväll då puss puss

Kommentera inlägget här :