helgen...

publicerat i Allmänt;
 
godmorgon världen...
Eller snarare, god förmiddag.
Vi sitter inne och slappar idag. Dagis är stängt idag, vilket inte gör oss något eftersom D jobbar förmiddag och jag eftermiddag.
Snöblandat regn ute just nu.. usch.. Kanske dags o ta på vinterdäcken.?!!
 
Tänkte jag skulle boka hotell nu på morgonen till nästa helg.
Men fick lägga på luren eftersom stina stod bredvid mig och skrek.
hörde inte ett dugg i telefonen så lika bra att ringa senare när hon lugnat ner sig lite.
 
I lördags var jag, Daniel, Madde och Jimmy ute på staden och hade trevligt.
Åt god mat på O`learys.. Sen fortsatte kvällen med dans och goda drinkar :)
Riktigt trevligt!!
Dock lite orolig över barnen som inte va så friska när vi lämnade dem hos maria.
Men hon skrev att allt va ok och att vi kunde roa oss i lugn och ro och att allt gick bra.
Så kvällen va riktigt riktigt trevlig faktiskt!!
 
Idag är barnen friska, ingen aning om varför det blev en dag med hosta, feber och lite spyor...
mystiskt...
 
nu ska jag laga lie mat... Korv och makaroner..
 
kram
 

Kommentera inlägget här :