lite som har hänt...

publicerat i Allmänt;
 
vår nya soffa är på plats.
Mina pojkar fixade den så den kom på plats.
 
Min lilla Stina har fyllt 3 år och det firade vi hela helgen med långväga övernattningsgäster och kalasgäster.
En mysig helg med mycket godsaker och trevligt sällskap.
 
 
Prinsesstårta va såklart beställd av prinsessan så det va bara att fixa ihop en de med alla sagoprinsessor på.
 
 
paketöppning..
Stina fick så många fina presenter från alla fina gäster.
Tack!!
<3
 
 
Den här lilla vildingen väckte oss tidigt på morgonen med att stå i trappan och leka monster :)
 
 
Nu har jag börjat..
Jul i mitt hus..
Vaknade imorse och tittade ut och fick se detta
 
 
barnen har lekt hela dagen i snön och hjälpt farbror Sören att skotta här utanför.
 
 
man kan aldrig få för mycket julpynt.....
 
 
 
Adam hjälpte mig att sätta upp lite tomtar, sen försvann han upp på sitt rum.
efter ett tag kom han ner igen och hade klätt på sig tomtedressen.
Såklart att man ska vara tomte när man pyntar.
<3
 
 
Barnen sover redan sen en timme tillbaka.
febriga och inte alls pigga :(
<3 <3 <3
Hoppas dom sover bort det så dom är friska imorgon..
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamam:

JÄTTEFINT oj va du kan!!!! åh jisses va snö ni har ju vinta me en gång. här töa de ju bort hel tidn. älska di puss puss . ps hur mång pojka har du :)

Kommentera inlägget här :