puuhh..

publicerat i Allmänt;

en kort jobbdag blev till en lång jobbdag istället.
Finns en hel lista med vikarier men ingen som kan jobba.. och ja, då ställer ju såklart snälla jag upp och tar dubbelpass..
Så barnen fick gå lite längre på dagis och sen följa med farmor hem.
skulle hämta dem runt kl 18, blev bjuden på mat (strömming och potatismos) mums.
Sen blev vi kvar ett bra tag och åt glass och drack kaffe.
Ja ibland dricker jag kaffe.
Kom hem runt 19.30 och eftersom solen lyst hela dagen och det varit jättevarmt och skönt ville mina barn såklart inte gå in och sova.
Så vi lekte ute en stund sen gick vi in och åt banan för att sen borsta tänderna och hoppa i säng.
Nu sover dem nog redan gott.

Imorgon blir det en tripp till stan.
ska inhandla lite saker.
cykelhjälmar till barnen och klänning till mig.
doppresent och bröllopspresent.
Och Stina har bestämt sig för att hon ska köpa nya solglasögon som är rosa.
Så vi lär nog komma hem med lite av varje.
Löningsdag, sånt gillar jag :)

he en fin kväll!
Kram

Kommentera inlägget här :