midsommarbilder och lite annat....

publicerat i Allmänt;

Vi har haft besök av Jonah, Olivia och Alexandra







Midsommarfirande på dagis







midsommarafton i Österby









dansa gjorde jag, mamma, Adam, Stina och Maria.
Och såklar många många andra.
4 stora ringar blev det så ibland hade vi svårt att veta åt vilket håll vi skulle gå.





Mysig dag med massa SOL.
På kvällen grillade vi och senare blevd det parken för de andra.
Inte för mig som skulle upp och jobba hela dagen efter.

Så nu har jag börjat mitt sommarschema.
har jobbat 19 timmar denna helg så idag är jag ganska slut.
Ledig imorgon sen kör vi igen..
Längtar till nästa helg för då är jag LEDIG, iaf enligt schemat.

Mamma har åkt hem idag.
Så nu längtar vi massor till Augusti så vi kan få åka till sommarön och njuta av lite semester.
Samtidigt vill jag ju inte att sommaren ska gå så fort fram men till gotland kan man inte göra annat än att längta, En sommar ska tillbringas på Gotland, så är det bara...

KRAM

Kommentera inlägget här :