bättre sent än aldrig...

publicerat i Allmänt;
 
Jag har snart bott i mitt nya hem i 1 år och igår fick jag reda på en sak som gjorde mig smått förvirrad och förvånade mig totalt med tanke på att jag faktiskt bott här bra länge..
Våran granne, som jag pratat med många gånger har hela tiden haft två barn.
en pojke och en tjej i 15 årsåldern.
Tjejen har haft en tendens till att färga håret många gånger, ena dagen e hon blond för att nästa dag vara svart. Men jag har inte tänkt mer på de utan tänkt att de är väl coolt att färga håret ofta när man är i den ålderna.
Så nu kommer vi till de otroliga som jag borde veta efter att ha bott här i ett år...
D frågar pappan i huset vilken av hans ungar som är äldst.
Då svarar han att dom är 15 och TRILLINGAR..
Hallå, jag har liksom gått omkring och "missat" den ena dottern..
Kan fortfarande inte smälta att han faktiskt har tre ungar och har haft det hela tiden..
så nu fattar jag ju att tjejen inte har färgat håret så mycket som jag trott..
det är alltså så att den ena är blond och den andra svart...
D har vetat om de hela tiden tydligen..
Bara jag som är seg och lite knas i bollen skulle jag tro.
Men jag bjuder på den och ska fortfarande försöka förstå att det faktiskt är så det ligger till.
helt otroligt att jag kunnat missa de..
 
imorgon är jag ledig..
skönt..
 
Kram

Kommentera inlägget här :