en fullspäckad dag..

publicerat i Allmänt;

Min mage var snäll mot mig idag hela dagen på jobbet. Tack för de.
De gick bra att jobba, lite mycket att hålla reda på så här i början men jag hoppas att det kommer bli bättre.
Hämtade barnen på dagis kl 16. Det bästa med att vara på dagis så länge enligt Adam va såklart att man fick stanna kvar och äta mellis på dagis.
När jag kom för att hämta dem så hittade jag dem simmandes i en stor vattenpöl, även de verkade vara superkul..
Så nu är alla element här hemma fulla av kläder...
Snabbt hem från dagis och kasta i oss varsin frukt sen iväg till sporthallen för lite bamsegympa för A.
Stina tog med sig ett pussel för att fördriva tiden lite, men istället för att pussla hade hon fullt upp med att vakta alla bitar och kartongen från en liten tjej på 10 månader som va väldigt nyfiken på vad hon gjorde.
Ju närmare tjejen kom desto fler bitar + kartong försökte stina hålla i famnen för att hindra de små händerna från att ta något som hon absolut inte hade lust att dela med sig av.
Men sen hittade flickan en boll och då blev det stora ögon från S istället och tillslut lekte dem tillsammans på golvet med bollen.
(Efter att S försäkrat sig om att alla pusselbitar låg i säkert förvar i kartongen bakom mamma på bänken.)

hade lyckats dragit på mig en huvudvärk från helvetet efter jobbet så när vi kom hem efter gympan kastade jag mig på soffan efter att ha försett barnen med varsin korv med bröd
(ja ibland är det bra med snabblagat)...
Tabletterna verkar ha gjort sitt för nu känns det bra igen.

KRAM

Kommentera inlägget här :