julen i bilder...

publicerat i Allmänt;
 
 
 
Granen är klädd och det är såklart jätteskoj att gömma sig under den..
 
stina fixar julskinkan med mormor kvällen innan julafton.
 
 
Skinkmacka o julmust är ett måste..
 
 
 
Julaftonsmorgon, mina små nissar äter gröt och är sååå nyfikna på alla paket som ligger under granen.
 
 
Tomten hittade till oss.
 
julkort....
 
 
God jul..
 
 
Daniel fyllde ju år den 26.e, så då blev det såklart smörgåstårta och öl.
Grabbarna-grus led hela kvällen av svettningar vilket resulterade i shorts och massa ÖL.
Grattis älskling <3
 
 
Vi hann med en sväng till Gävle och familjen Larsson också.
Spenderade några timmar på äventyrsbadet till barnens stora förtjusning.
 
 
Det här lilla charmtrollet och jag hade mysigt på kanten och tittade på de andra som plaskade och badade för fullt..
<3
 
Imorgon är det sista dagen på detta år.
vi ska ta en sväng till stan och byta en julklapp och köpa ny duschslang..
Sen blir det en lugn hemmakväll med bara soffhäng.
Jag har haft feber och känt mig hängig i några dagar, så får se om jag ens orkar sitta uppe till tolvslaget.
 
önskar er alla ett gott nytt år!!!
Stor kram
 

Kommentera inlägget här :