jag är inte som alla andra....

publicerat i Allmänt;
 
ska väl orka skriva lite nu då kanske.
va ju ett bra tag sen.
Jag har varit lite nere de senaste 2 veckorna.
Feber o problem med magen gjorde att det fick bli en sväng till akuten.
Jättebra läkare som lugnade mig lite o sa att även jag kan drabbas av magsjuka även om jag ändå lever med konstanta magproblem.
Fick redan på att det nog aldrig kommer att bli bra, utan jag måste lära mig leva med min mage.
Dom har ju faktiskt tagit bort halva tjocktarmen och en bra bit av tunntarmen, så jag ska inte ha några höga förväntningar på att det kommer att bli som vanligt igen.
Men jag har rätt till att ta så mycket magtabletter jag vill, efter som jag enligt läkaren inte är som alla andra
(den repliken fick mig att skratta , och även han me).
Kul med humor ibland.. hehe.
Så nu är även tid bokad till nya prover ifall jag lider av mer brist än bara b12.
Och även besök hos dietist,
kanske måste lära mig äta rätt så jag får lite ordning på näringen..
Så där har ni lite utav mina senaste veckor..
kul va?? eller inte!!
 
Idag e jag ledig och njuter av att få slappa och inte göra ett dugg.
barnen leker så bra tillsammans just nu, (så länge det varar)...
Julmusik på radion och letar recept på julgodis..
Bara en vecka kvar till julafton, de ni...
och tur att jag e klar med alla julklappar..
<3
 
Kram

Kommentera inlägget här :