så där ja,

publicerat i Allmänt;

 
Nu har jag tid och ork att ge er lite bilder från underbara tiden på ön.
 
Stina tycker att Tobbe-katten behöver kammas lite.
Och de tackar han inte nej till.
Han älskar verkligen mina barn och ska vara me dem och leka hela tiden.
Så mysig och go och barnen njuter av att ha en sån fin lekkamrat.
 
Vi har badat i havet.. till och med jag :)
 
Kräftskiva såklart.. ett måste om man är på gotland i augusti.
 
 
Adam har fått köra bil.. SJÄLV..
gasa, bromsa och svänga helt själv på en bana med massa däck.
Så stolt han va efter den körningen på ca 20 min.
Stina fick snällt sitta bredvid och bara åka me.
 
våran nya bil är toppen, vi kan åka många och har så roligt i bilen ..
trångt men väldigt mysigt :)
 
Sista doppet i havet för denna gång..
stora vågor,  en folktom strand, dock lite kallt, och såklart fika i sanden efter badandet.
 
Vi har lekt på en rolig lekplats med en stor karusellgunga.
ibland får man bli barn igen och bara leka runt som bara den.
jag skrattade så jag fick kramp i magen..
 
tro mig, de va jättekul..
och ja, jag kan få till väldigt många rynkor i pannan om jag bara anstränger mig lite..
haha
 
en gång till...........
 
Daniel ramlar av... hahahaha
så roliiiiiiiiiiiiigt!!!
 
 
vi har sett världens finaste regnbåge
 
vi skulle gå till skogen för att plocka svamp, men det va lite dåligt med just de..
dock var hela skogen täckt med röda bär.
vi plockade av det här på väldigt kort tid, sen gav vi upp, orkade bara inte plocka mer när man inser att man ska sitta och rensa ut all smuts sen..
 
 
Den här goa killen hann vi fira innan hemfärd från ön.
1 år och så gullig och go..
 
pappret är helt klart roligast när man fyller år..
 
Vi har helt enkelt haft det alldeles underbart. Trots att tiden gått jättefort så har vi ändå hunnit med en hel del.
Grillat, gått på stan,badat, varit i skogen, lekt med kusinerna, varit på kalas, varit på marknad, mm..
Det bästa har helt klart varit att bara umgåts med mina älskade släktingar.
Jag vaknade en morgon av att hela sängen var full av armar och ben.
10 små ben och armar som sprattlar runt och säger att det är dags att gå upp så att vi hinner leka.
jag älskar mina kusinbarn!
puss på er sötisar.
 
tack och hej från en glad tjej som just idag fått en anställning på 75 % på mitt tidigare jobb.
:)
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofie:

Grattis gumman =) ute eller inne? kram

Kommentera inlägget här :