resebilder...

publicerat i Allmänt;




Adam va jättelycklig efter att ha fått träffa bamse och alla hans vänner.
(Stina däremot skrek som en stucken gris av skräck och fick evakueras ur resturangen)


barnen va som fiskar i vattnet och njöt av varenda sekund.


så fula, men absolut ett måste att se kameler när man är i öknen.






varje dag va det roliga aktiviteter för barnen med bamse och hans vänner och även cocco the clown..


Stina samtalar med stenlammen och testar även att sitta på dem.


Ja, eftersom jag med min vanliga tur även lyckades bli sjuk denna utlandsresa så är detta den enda bilden som finns på mig. alldeles vriden och konstig. men eftersom jag också vill vara med på ett hörn så får ni hålla till godo med denna bild.
1 dag fick jag njuta av sol och bad sen la jag mig med 40 graders feber och magproblem resten av veckan.
Så jag förblir blek och vit även denna vår och ingen solbränna från södern.
Tack för min underbar D och mamma som tog hand om mig på alla sätt och vis.
hemresan va hemsk, men med trevlig personal på flyget och stöd av resesällskapet så klarade jag mig hela vägen hem och njuter nu av att vara i mitt eget hem och friskna till.

KRAM

Kommentera inlägget här :