29 november

publicerat i Allmänt;

Hej mina vänner!
Har haft en bra helg med gotlandsbesök och kalas för lilla stina.
Så skönt att ha mamma här, synd bara att det är så långt mellan gångerna.

Har jobbat lite, riktigt skönt att ha något att göra så man inte sitter och tänker hela tiden.

Pratade med läkaren idag och jag ska få operation innan jul..
tack för det..
Känns lite bättre att veta när det blir av så man slipper gå omkring och känna sig alldeles tom på information.

I helgen ska jag äntligen få se lille willy, som jag har längtat.
Hoppas han gillar att vara i famnen och bli nosad och gosad med för det är vad moster Ida kommer att göra.
Hoppas att jag får det!! :)

Familjen och släkten betyder så mycket..!!
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madelene:

Skönt att höra att den blir av så pass snart! En kompis mamma hade nått som hette borderlinesysta. Om de inte hittar näringsstället så kan det kanske vara en sån. Dom tar helt näring från sig själva och var därför lätta att ta bort utan skada. Men de kan bli stora(hennes var 30 ca i diameter). Oavsett vad det är så kommer det gå bra :)

Kommentera inlägget här :