sommarlov...

publicerat i Allmänt;

Idag har jag packat och fixat klart allt som ska me på semestern..
Så härligt det ska bli att åka till mamma.
Vi längtar som bara den.
Fick ett avbrott i packningen när maria ringde och bjöd hem oss på lunch.
riktigt skönt att komma hemifrån och att barnen fick komma till någon annan och leka för stunden.
Stina somnade på Tobbes säng efter lunch och sov några timmar.
Adam körde bil med farmor och jag gick iväg till jobbet och plockade ur mitt skåp, för nu e det färdigjobbat där för tillfället iaf.
D dömde match hela dagen idag me...

Mitt i packandet av alla mina saker hittar jag stina sittandes med händerna i min smyckeslåda+negellackslåda.
man kan inte lämna något framme när den här lilla damen är i närheten.




att gå omkring i mammas skor är också jätteskoj


Adam ville inte va me på bild idag...
även han har varit i min smyckeslåda och tagit ett halsband.


vi har även hunnit med att duscha alla mina blommor och ställt ut dem på balkongen på vädring i helgen.




Nu säger vi GLAD SOMMAR och hoppas på massa sol och bad i paradiset.
Kommer bli lite mindre uppdatering på bloggen nu eftersom jag ska njuta av denna sommar med dem bästa ,så datorn kommer inte att prioriteras så mycket..

kram från mig


Kommentera inlägget här :