lördag den 18 juni

publicerat i Allmänt;

Idag har jag och barnen varit med Sofie nästan hela dagen.
Riktigt trevligt!!

Nu på kvällen var vi inbjudna till Jimmy på mat.
Han och Tobbe var kockarna och fixade ihop god grillad mat :)
(ja jag hjälpte också till lite)

D har dömt fotbollsmatch hela dagen och kom hem som ett vandrande lik efter ca 8 timmars fotbollsdömning.
han ska även iväg imorgon och dömma tre matcher så denna helg har vi inte sett mycket av honom inte.
men tur vi har semester på måndag så vi kan umgås :)

Nu e snart tvätten klar så att jag kan packa ner allt som ska me..
jag får inte plats med alla kläder, skulle behöva en större väska både till mig och till barnen.

har precis kastat i mig en skål med chokladbollssdeg..
orkade inte rulla några bollar så det fick bli att äta direkt ur skålen med en sked..
Vissa dagar bara måste man få vara lat...

Kommentera inlägget här :