röra på sig lite kanske?.....

publicerat i Allmänt;

Idag har jag äntligen tagit mig i kragen och kommit igång med lite Zumba..
Sååååå kul!!!!
och tro mig, det e jobbigt också!!!
Så nu ska de resterande "mammakilona" bort från min kropp..
Bättre sent än aldrig som man säger!!
Skulle vara en sån härlig känsla att kunna komma i sina gamla jeans igen..

Blåst och kallt idag när vi lämna Adam på dagis.
Stina ville nog stanna kvar på dagis idag hon me för hon traskade omkring på dagisgården efter Adam och tyckte att det va jättekul..
Hon hittade massa gamla frusna äpplen på dagisgården som hon försökte plocka med sig hem.
Men, att böja sig ner och plocka upp saker från marken i stora skor, stora ytterkläder och stora väntar gjorde ju inte saken lättare precis.
Men hon fick iaf med sig ett äpple hem efter att ha kämpat i ca 20 min me att få upp flera äpplen i famnen samtidigt...

Igårkväll var Jimmy och Sofie här en stund.
Jag klippte J och S läste sagor för Adam :)
Tur jag hade D hemma också så att han kunde kontrollera att Jimmys hår blev jämt på båda sidorna..hahah.
Efter att D konstaterat att det va 1 cm längre på andra sidan så va det bara att inse att jag e inte bra på att klippa :)
Men jag rättade nog till det ganska så bra så nu hoppas jag på att det e ganska jämt iaf :)
heheh.

Ikväll är det handbollsmatch!!!

Kommentera inlägget här :