österbydagen...

publicerat i Allmänt;

Ja, idag har vi varit ute på byn hela dagen.
Det har varit österbydagen idag med lite marknad, och aktiviteter för barnen och lite annat..
En trevlig dag.
Ikväll är det även dans/ disco i folkan som avslutning på en bra dag, men tyvärr har vi ingen barnvakt så vi kan inte gå.. Men det gör inte så mycket för jag har inte så stor lust och ork egentligen till att festa..
Men en fest är ju alltid en fest och det är ganska skoj när det händer såna saker här i byn..
Men det får bli en annan gång..
Fick ju erbjudande av Sofie att gå dit, men som sagt var, det får bli en annan gång :)
Vi tog en sväng förbi Tobbe i fm också och väckte honom i vanlig ordning.. ;)
Och eftersom han va ensam hemma så stannade vi på mat också.. som vi lagade till själva.. stuvade makaroner och köttbullar.. :)

Jag lider av värmeslag idag tror jag..
Sitter här i soffan med min bordsfläkt och tycker fortfarande att det är varmt..
Ska snart dra iväg till affären också när barnen somnat och handla naturgodis till MIG...
Vissa veckor får man frossa i sånt man gillar.. iaf om man är kvinna!!!!!!!!!!

Grattis Julia på din födelsedag idag!
Hoppas ni får komma hem snart med lille Willy!
Jag vill så gärna åka "hem" nu och titta på den lille..

Kommentera inlägget här :