nyfikna jag!

publicerat i Allmänt;

Blir glad när man kollar på statistiken över hur många läsare jag har på bloggen :)
Kan ni inte lämna en liten kommentar så jag vet lite vem som läser?!!
Jag är ju en av de nyfiknaste människorna som vandrar på denna jord så klart att jah e nyfiken på vem som är intresserad av mitt liv!
:)


Min underbara älskling har bjudit mig på en helg i stockholm nu till jul.. SKa bli så mysigt..
Ska bo på hotell och leva lyxliv hela helgen med min underbara D!
Hotellet erbjuder spa och allt vad det innebär, så vi får väl se vad helgen leder till.
den kända julmarknaden som e hela december ska jag också såklart besöka..
Kommer kämpa med att inte tänka på mina barn hela tiden på de två dagarna jag ska vara utan dem.. Kommer inte bli lätt men jag ska försöka njuta av den ensamma tiden så mycket som möjligt med min D..
Kommer bara ringa nååågra gånger till barnvakten och kolla läget :)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

jag läser alltid din blogg hehe:)

2:a kommentar, skriven , av Julia:

Självklart läser jag! <3

3:e kommentar, skriven , av Elisabeth:

Me too

Kommentera inlägget här :