mammornas dag idag!!

publicerat i Allmänt;
Imorse gick jag, Adam och Stina på hundutställning vid herrgårn! Jisses vad hundar av all de sorter och som dom spökar ut dom då! De ska kammas och fönas och lockas och borstas innan hunden är klar för bedömning. Adam hade väldigt kul åt att vissa hundar satt i bur och åkte vagn, mycket märkligt att en hund sitter och åker, iaf i hans ögon :) Jag försökte förklara att hunden åkte vagn för att dom inte skulle bli smutsiga och förstöra sina fina pälsar..Men enligt honom var det bara konstigt. :) Men han tröttnade ganska fort på att kolla vovvar, han var mer intresserad av alla bilar som kom för att parkera! Så vi struntade i hundarna och kollade in bilarna ist..
 
Adam föredrar bilar framför de söta hundarna!!

Idag firar vi alla våra älskade mammor!! Och även jag blev lite uppvaktad idag :)
Fick fina blommor och ett litet paket med rosa diamantörhängen.. dock inte riktig diamant, men bra likt..och i mina ögon glittrar dom såklart som diamanter. åh så glad jag blev! <3 Mina älsklingar är underbara!!

Tog en välbehövlig promenad nu på kvällen hela familjen.. Riktigt mysigt och skönt att röra på sig lite, har tyvärr blivit allt för lite av det de senaste veckorna..Men nu är D pappaledig så då kan vi vandra varje dag :) Kanske hinner komma i form till beach 2010 trots allt :) Annars är det jag som ligger och gömmer mig i vassen i sommar  och hoppas på att ingen ser mig..

Nu ska jag mysa med Daniel en stund i soffan och kolla om det är något att se på tv..

puss

Kommentera inlägget här :