underbara härliga sommar!

publicerat i Allmänt;
Funderade starkt på att packa in min lilla familj i bilen imorse och åka till stranden och bada.. Men eftersom kusinbarnen var här inne vid grannen så ville dom såklart leka med Adam och då kunde vi ju inte åka iväg.. Så idag har jag suttit i min solstol med min fläkt med inbyggd vattenspruta och stekt mig i solen.. Riktigt skönt... Alla ungar har badat idag också i poolen (Stina i badbaljan ute i skuggan)...

Måste ju skriva några rader om den fantastiskt underbart roliga midsommarhelgen som vi hade här hemma med nära och kära..
Jag, Daniel, Julia, Niclas, mamma, Andreas, Jerry, Madde, Jimmy, Sofie, Adam, Elvira, Alva, Natha-lee, Stina, Thomas, Terese, Petronella, Ninni, Annica och mormor.. (Hoppas jag kom ihåg alla nu som va med och förgyllde denna helg..)
Började med midsommarstångspåklädning här hemma på morgonen.. Madde, jag och Sofie fixade en fin fin stång med ormbunkar och blommor som barnen hjälpte oss att plocka.. ( den va iaf fin på midsommarafton, sen började den sloka lite och nu ser den mer eller mindre ut som en vissen palm)..
Sen lite lunch här i trädgården med sill och potatis och annat gott..
Sen ner till lärbro en sväng för att vara med på den stora stångpåklädningen och dans runt stången med barnen. Riktigt mysigt!!
Efter det for vi hem hit igen och fikade lite...Tårta och annat gott stod på menyn då!!
Sen middag och så var festen igång!! :) Riktigt kul hade iaf jag och det tror jag även att alla andra hade :)
Bjuder på lite bilder:
         

  

En otroligt kul dag och natt!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Julia:

Jag hade också otroligt kul! Men vilka bilder du valt :P <3

Kommentera inlägget här :