Idag lever jag mest i tankar!

publicerat i Allmänt;
Gravid?
Det föds barn som bara den just nu!
(måste tillägga att det inte handlar om mig, för jag är inte gravid igen )
Men en lite flicka har fötts och jag tror att hon är släkt till mig..
Öppnade tidningen imorse och fick se en otroligt söt liten flicka på bild i välkomna till världen..
Men nu är jag i ovissheten om att ifall jag ska gratulera pappan eller inte, eftersom han inte ens har berättat att han fått en liten flicka..
Så tankarna snurrar lite vilt här i huvudet just nu!!

Men vardagen rullar på som vanligt idag!
Daniel klipper gräset, tillsammans med Jerry.. Dom går med varsin klippare på varsin gräsplätt.. Undrar vad dom tänker på..? Iaf jag har en tendens till att tänka massa tankar när man går så där i sin egen lilla bubbla och bara hör surret från klipparen..
Adam och mamma ränsar ogräs i blommorna.. (Adam ränsar även fina blommar. Han har inte riktigt förstått vad som är visset och vad som är ej är visset) :) Söta barn!!
Stina sover så sött i vagnen...
Och jag, ja jag funderar och tänker!!!
Passar iof bra en sån här dag. Solen vill inte riktigt titta fram så dagen bjuder på slapp i solstolen (dock utan sol).. Men nu ser jag att den visst lyser ändå så då kanske jag ska sola lite iaf.. Fast kanske behöver vila huden lite från solstrålarna idag.. Blev en hel del igår så det svider lite på kroppen.. Men det som inte dödar härdar!! Eller hur nu man ska uttrycka sig..

Jag fortsätter att fundera och tänka och hör av mig igen när jag har kommit fram till något bra!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Julia:

Jag lever också i ovisshet idag, även om jag hörde ett rykte i höstas om en bebis... :/

Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken.

Älskar er!! <3

Kommentera inlägget här :