Marknadsdag idag!!

publicerat i Allmänt;

varit på marknad!!
Köpte 14 par strumpor för 100 kr.. Riktigt billigt tycker jag.
Adam hade nog också några roliga timmar på marknaden, han fick provköra små tramptraktorer, stå och kolla på alla leksaksbilar (min son är så duktig, medans andra barn tjatade på sina föräldrar om att dem ville ha massa bilar av alla de slag och började gråta och tjuta om dem inte fick så stod Adam så snällt och kollade och provkörde några och när vi sa att vi skulle gå så följde han snällt me utan gnäll!!!!), han fick åka färjan fram och tillbaka till fårö med mormor och kolla på alla bilar i färjekön.. Så han va nog nöjd med den lilla trippen idag..
Jo jag köpte såklart massa mums-mums.. Har ätit 3 st redan så nu får det räcka ett tag :) kanske tar en till i kväll!! Fast om jag ska va ärlig så skulle jag lätt kunna äta upp en hel kartong med mums-mums på en gång..Men duktig som jag försöker att vara så spar jag lite på de så räcker dem ju längre!!

Jag vill bada!! Tycker sommaren ska komma tillbaka nu!!
Idag e de sol men blåser lite kallt så så värst sugen på att hoppa i havet e jag inte!!

Kommentera inlägget här :