Sol och nyklippt gräs

publicerat i Allmänt;

Tro det eller ej men idag har det faktiskt varit sol och ganska varmt..
Adam och mamma har klippt gräset och vi andra solade och såg på när dom jobbade flitigt med gräsklippningen :)
Vi hittade en jätteliten groda som va sååå söt..
Tog kort på den men den syntes knappt bland allt gräs,
och i handen ville den inte vara, då hoppade den iväg med en gång.. Men vi räddade iaf den från att bli mos när mamma kom framspringandes med klipparen.

Lite bilder från helgen kommer här!


min lilla badpojke tog sig ett dopp i lördags efter några timmar på marknad.


Stina och jag hade det mys på stranden i sanden.


min lilla solflicka


Adam åker de tre små grisarna på marknadstivolit.
Jättekul!!!


I söndags tog vi en sväng till Gotland ring och kollade in alla bilar som körde fort och lät jättemycket.
Adam va förberädd på det höga ljuden :)


tyvärr inte det bästa vädret.. Lite regn då och då, men kul va de!!


även igår hade vi en trevlig em på stranden.
Stina solade och hade det mys.


Testade mina gamla kunskaper på att göra volter men måste erkänna att tiden sätter sina spår och vigheten består tyvärr inte..
Höll på att bryta både armar och ben i snurrandet..
Men kul va det!! haha


Adam va lite smidigare än mig.
Här hängandes upp och ner..
weee vad kul!!


Stina och Daniel
<3


<3

Imorgon ska D in till Visby och fylla i sin tatuering,
så vi hänger väl på och tar en sväng på stan..

kram







Kommentera inlägget här :