man glömmer bort sig själv väldigt lätt ibland!

publicerat i Allmänt;

Nu när jag väl kommit igång me bloggandet så funkar inte internet här hemma.. :( men hallå, jag är ju ute och skriver just nu, hur går de till då!?? jo de ska jag berätta..Sitter på en liten barnstol av trä där rumpan knappt får plats och armarna knappt når upp till tangenterna..Har nämligen fått startat upp den GAMLA (och läs gamla) datorn inne i Adams rum, och här, ja här funkar internet som vanligt...Alltså är det inte internet de e fel på utan D har försökt ändrat något på den nya datorn och nu funkar den inte alls :( Men va fasen, solen skiner och vi e glada ändå!! :)

Vaknade imorse av en lite konstig lukt...Kom på mig själv att det va jag...DUSCHA!!! ja de va nog dags för de... de e inte alltid man hinner me sig själv när man har andra att tänka på och ta hand om.. men mot badrummet traskade jag iväg och råkade få syn på mig själv i spegeln..oj oj säger jag bara... Om vi hade behövt skurat golvet här hemma hade vi kunnat stoppa ner mig me huvet före i hinken och använt mig som mopp...Värre kunde de nog inte bli..
In i duschen och skrubba skrubba skrubba med min goda tvål som doftar päron..mums..och så håret då, ja tro va ni vill men nu luktar det faktiskt inte skunk längre, nej, en härlig doft av sommar sprider sig efter mig när jag går förbi :)

Nej nu ska jag umgås med D innan han tar fram cykeln och lämnar mig för dagen för att sen inte komma hem förrens närmare natten då jag troligen ligger och sover i soffan..

ha de..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Julia:

Haha, jag har också varit med om den lukten.. Man kan inte riktigt fatta vad det är som stinker förrän man inser att det är en själv :P Tur att man hinner blaska av sig då och då ;) Puss

Kommentera inlägget här :