Får se om jag kan komma igång på riktigt nu då?

publicerat i Allmänt;

Ja, efter att ha försökt kommit igång och bloggat nu lääänge, så hoppas jag att det äntligen ska fungera..

Så vad gör man en tisdagskväll när barnen sover och Daniel jobbar? har många gånger funderat på att krypa ner under täcket och börja räkna får och sova tills något väcker mig. (Något= Daniel när han rasslar med nycklarna i dörren, Adam som skriker efter nappen eller stina som grymtar lite och vill ha mat..) de e de enda jag skulle ¨vakna av just nu, något annat bekommer inte mig just då då jag försöker få min skönhetssömn på några timmar... men nu när jag äntligen kommit igång me de här så kan jag lika gärna sitta uppe ett tag och vänta på att D ska komma hem, vilket bör ske om några minuter...

Har två påsar med ostbågar i MITT skåp här hemma, och där ska dom ligga tills helgen va det tänkt..huu hemska tankt..man kan ju undra varför vi har TVÅ påsar och det kan jag med en gång säga är ICAs fel...För de första som möter en när man traskar in där för att köpa BARA en liter mjölk är en fullproppad vagn med chips och ostbågar..utgående sortement..HALVA PRISET.. kan man låta bli eller?? nej..och det värsta av allt va att det blev ingen mjölk heller utan vi traskade hem med BARA våra två påsar ostbågar och lovade oss själva att låta bli dem ända fram till helgen..suck :S
Så nu sitter jag här och är sugen..men när jag tänker efter lite så vill jag nog inte bli alldeles flottig och gul om fingrarna nu lagom till sängen.. intalar mig själv att det är ett bra argument :)

natti natti.. får se när nästa inlägg kommer..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madelene:

Hehe ja de är en riktigt jobbig sits de där. Lyckades du hålla dig?

2:a kommentar, skriven , av Elghen:

Men hej gumman! Kul att se att du också skaffat dig en blogg! :) Kul att läsa! Hoppas allt är bra med dig och att ostbågarna ligger i tryggt förvar?! ;)



Puss och kram

3:e kommentar, skriven , av Julia:

Wohooo! De va på tiden stumpan! Som jag väntat på den här dagen! :D Hoppas allt är bra med er! Pussar <3

Kommentera inlägget här :